اهواز و حال‌وهوای بازارهای آن جذاب و دوست داشتنی است و شلوغی آن حسابی دلچسب است. شور و حال و ذوق مردم بومی شهر در مراکز اهواز یکی از زیباترین نماهای شهری است. در روزهای اهوازگردی  فرصتی برای بگذارید و به دل اقتصادی شهر بروید، در بازارهای متنوع گشت بزنید و از تان لذت ببرید. با مجله گردشگری سفرزون تا پایان مطلب همراه شوید تا با هم سری به بازارهای مختلف در کوی و برزن شهر بزنیم.

بازار امام خمینی اهواز ، زیبایی معماری سنتی در مراکز اهواز

بازار امام خمینی

یک از زیباترین معماری‌های سنتی اهواز را می‌توانید در بازار امام خمینی آن ببینید. اگر قصد سفر به اهواز را دارید حتما به این بازار بروید.  در در دل معماری چشمگیر این بازار قدیمی، نزدیک به ۲۵۰ مغازه فعالیت می‌کنند و این مجموعه را می‌توان یکی از اصلی‌ترین مراکز اهواز دانست. این بازار که از دوره‌ی پهلوی باقی مانده به بازار شاه هم معروف بوده و هنوز هم به رونق سابق، پذیرای مردم اهواز است. این بازار دو طبقه جایی برای تهیه‌ی انواع پوشاک، مواد خوراکی، لوازم منزل، محصولات بهداشتی و… است؛ بنابراین می‌توانید یک راضی کننده را در خیابان امام خمینی اهواز تجربه کنید.

سیتی سنتر مهزیار ، دنیایی از های راضی کننده

در این مرکز ۱۱ طبقه‌ی اهواز، بیش‌‌تر های‌تان را می‌توانید انجام دهید و از انتخاب‌تان راضی باشید. کالاهای برندهای معتبر روز در این گاه به می‌رسند و انتخاب را سهل می‌کنند. برای پوشاک بانوان، کیف و کفش آقایان، لباس کودکان، اسباب بازی، ساعت، عینک و… این مرکز مکان مناسبی است. از جذابیت‌های دلنشین سیتی سنتر مهزیار ، سفره خانه سنتی عربی است که در بام آن جا خوش کرده و لحظه‌های دلنشینی برای مردم می‌سازد. در این مجموعه علاوه بر طبقه‌های تجاری، طبقه‌هایی برای شهر بازی و همچنین رستوان و فودکورت وجود دارد تا خوشحالی گشت‌وگذار ادامه مطلب.
مجله‌ی گردشگری بازار ,اهواز ,می‌توانید ,مراکز ,راضی ,خمینی ,مراکز ,امام خمینی , اهواز ,سنتر مهزیار ,مرکز منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

کدهای تخفیف دیجی کالا نکته ها و مفاهیم درسهایی ازشیمی پایه منبع انبساط Wordpress اینجا زیبایی را درک کن اجرای دکوراسیون مغازه کانال دوازدهم انسانی،کانال دوازدهم،گروه دوازدهم انسانی ارشدی ها